Coollifting behandeling

Ontgrendel het vermogen van uw huid voor glans en glans in slechts 4 minuten met de nieuwste gezichtstechnologie van Europa. CooLifting is een nieuwe gezichtsbehandeling die een gecontroleerde koolstofdioxide en een mengsel van hyaluronzuur en plantaardige bestanddelen combineert om prachtige resultaten te genereren zonder downtime, zonder injecties en zonder pijn.

Hoe het werkt? CooLifting werkt met behulp van een carboxy-spray om een ​​hydraterend serum af te leveren in probleemgebieden van de huid. CooLifting kan in slechts een paar minuten worden gedaan en er is geen downtime na uw sessie. Er is geen pijn bij CooLifting en u kunt uw normale huidregime de volgende dag hervatten.

Wist je dat? Wanneer de huid wordt blootgesteld aan hoge concentraties koolstofdioxide, het lichaam reageert door meer zuurstof naar het gebied af te voeren. CooLifting is een “Dermal Delivery System” (DDS) – een technologie die de toepassing van actieve ingrediënten op de huid verbetert. Het unieke hyaluronzuur serum van CooLifting bevat ook Sorghum Bicolor Stalk Juice en Tarwe Proteïne, wat helpt het algehele uiterlijk te verbeteren.

Waarom Carbon Spray?

Simpel gezegd, cryotherapie behandelt de huid met extreme kou. 100 jaar geleden gebruikten beoefenaars een blok kooldioxide uit droogijs om probleemgebieden van de huid te behandelen. Vandaag wordt kooldioxide op de huid gesproeid in combinatie met hydraterende serums om de hydratatie en helderheid te herstellen en een jeugdiger uiterlijk aan uw huid te geven.

Behandelingslengte

CooLifting is een vier tot 5 minuten durende behandeling waarbij een eigen serum wordt opgebracht op gebieden die typisch worden geplaagd door fijne lijntjes en rimpels. Verwacht 12-24 uur na een behandeling het beste resultaat en merk een algeheel gezonder uiterlijk en aanvoelend effect op je huid. CooLifting is de ideale gezichtsbehandeling effectief, snel werkend en zonder risico’s.